Zárnyitás szakszerű eszközökkel

 

Vannak olyan szituácíók, amikor fontos, hogy ne veszítsük el a fejünket. Katasztrófahelyzetek, Személyi sérülések során szokták általában ezt említeni. Nos, a mi esetünk egy kisebb balesetnek is felért az én olvasatomban.
Az történt, hogy dolgozni indultam amikor is rájöttem, hogy az egész éjszakán át íródott bemutatóm a dolgozószobámban maradt a pendrive -on, amit nem tettem bele a táskámba. Visszafordultam volna, amikor is csapódott az ajtó és persze a kulcs az előszobában volt. Kizártam magam úgy, hogy az egész estés munkám
sem volt nálam. Az értekezlet délelőttre volt tervezve, így nem sok időm volt, hogy bejussak a lakásba és beérjek az irodába. Hatalmas, nyugtató lélegzések közepette kiokoskodtam, hogy a szomszédtól kérek segítséget. Hála az égnek ő még nem indult el otthonról, így kikereste a zárnyitó mester telefonszámát. Kértem, hogy siessen, hiszen feltétlenül be kell időben érnem a munkahelyemre. Jött is és alig fél óra múlva már a záramon dolgozott.
A behatolás roncsolásmentes zárnyitással sikerült, így a kulcs és az adathordozó felmarkolása után azonnal útnak indulhattam.

ajtoambulancia.jpg

 

 A legrosszabb dolog, ami történhet egy ember életében, ha elromlik a zára. Semmi túlzás nélkül állítjuk ezt. Ugyanis mindig egy olyan időpontban történik ez, amikor nagyon sietünk. Természetesen egy zár elromlásának nincs olyan időpontja, amikor jól jönne. Amikor úgy romlik el egy zár, hogy az ajtó nyitva marad, a gond nem olyan nagy. De abban az esetben, amikor már zárnyitásra van szükség, a helyzet sosem fényes. Ilyenkor nem tudni ugyanis előre, hogy az ajtó megsérül el. Néha adódnak olyan helyzetek, hogy elkerülhetetlen egy ajtó meghibásodása. Cégünk szakemberei mindig igyekeznek, hogy ez elkerülhető legyen.

Ne bízza kontárokra a zárnyitás feladatokat, minden esetben szakemberhez forduljon!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajto-kinyitasa.blog.hu/api/trackback/id/tr397160095
süti beállítások módosítása